مجموعه خرمای خلیج شما را به خرید بهترین انواع خرما دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش خرما زاهدی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص درمانی خرما چیست؟فروشنده خرما زاهدی صادراتی

خرما زاهدی صادراتی به دلیل این که کیفیت بالایی از خود نشان داده به کشورهای مختلفی صادر می شود. خوشبختانه این محصول در کشور با کیفیت عالی و به صورت انبوه تولید می شود و برای تهیه ی آن مشکلی نخواهد بود. همچنین خرمای زاهدی خواص شگفت انگیزی در سلامتی بدن دارد با ما همراه باشید تا از این خواص آگاهی یابید.

بازار فروش خرما زاهدی صادراتی

خواص درمانی خرما چیست؟

خواص درمانی خرما چیست؟ خواص درمانی خرما عبارتند از :

  1. ارزش های غذایی خرما چشمگیر است. محتوای کالری آن مانند کشمش و انجیر است. خرما به دلیل محتوای طبیعی قند ، منبع کاملی از انرژی است. میزان کالری خرما خشک بیشتر از میوه تازه است، اما میوه آن پر از ویتامین ها و مواد معدنی مهم است و حتی نسبت فیبرهای خرما تازه از فیبر بیشتری برخوردار است.
  2. خرما همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند برای سلامتی مفید باشد. اگرچه حاوی مقدار زیادی قند از گلوکز و فروکتوز هستند، بر خلاف قند جدا شده موجود در شیرینی ها، سالم هستند و چاق نمی شوند.
  3. جدول غذایی روشن می کند که خرما به سختی حاوی چربی است و از نظر ویتامین ها و مواد معدنی بسیار غنی است. خرما علاوه بر پتاسیم و منیزیم حاوی آهن، فسفر و کلسیم، حاوی ویتامین های گروه B و اسید آمینه تریپتوفان است که توسط بدن ما به هورمون ملاتونین تبدیل می شود. این امر به دلیل اثر آرام بخشی اعصاب شناخته شده و باعث خوابیدن در بی خوابی می شود.
  4. فیبر حاوی خرما تأثیر مفیدی بر دستگاه گوارش دارد. فیبرها اطمینان می دهند که محتوای روده با سرعت بیشتری منتقل می شود ، بنابراین هضم را تحریک می کند و به عنوان مثال به جلوگیری از یبوست کمک می کند.
  5. فیبر همچنین احساس سیری در شما ایجاد می کند. بنابراین اگر می خواهید وزن کم کنید ، می توانید از اثر پر کردن غذاهای پر فیبر استفاده کنید.
  6. آنتی اکسیدان های موجود در خرما از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند، که می تواند باعث واکنش های مضر در بدن شود و منجر به بیماری شود.

فروشنده خرما زاهدی صادراتی

فروشنده خرما زاهدی صادراتی اگر می خواهید خرما زاهدی صادراتی را به راحتی خریداری کنید بدون این که به بازار بروید و یا از خانه خاج شوید می توانید از همین سایت برای این محصول اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی ما فروشنده خرما صادراتی در سطح وسیع کشور می باشد و سفارشات خود را در کم ترین زمان به دست مشتریان می رساند.
اگرتمایل به خرید عمده ی این محصول دارید ما برای شما تخفیفاتی را هم در نظر می گیریم تا از خرید خود کاملا رضایت داشته باشید. این نکته مهم را هم فراموش نکنید که چون ما خرید و فروش مستقیم انجام می دهیم و دلالی در این بین وجود ندارد قیمت ما نسبت به بازار پایین تر است.

محمدرضا صمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا صمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09173634393

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: khalij.dates@gmail.com

مجموعه خرمای خلیج شما را به خرید بهترین انواع خرما دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید