مجموعه خرمای خلیج شما را به خرید بهترین انواع خرما دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انبوه خرما زاهدی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواستگاه اصلی خرما زاهدی صادراتی کجاست؟فروش مستقیم خرما زاهدی صادراتی

خرما زاهدی از بهترین انواع خرما به شمار می رود و متقاضیان فراوانی در داخل و خارج از کشور خواهان خرید این محصول با قیمتی بسیار ارزان و کیفیتی عالی می باشند، تولید انبوه خرما زاهدی صادراتی اعلا می تواند یک فرصت بی نظیر و عالی برای متقاضیان این محصول به شمار رود تا بتوانند این محصول را با قیمتی استثنایی و باورنکردنی و کیفیتی درجه یک و اعلا خریداری نمایند.

تولید انبوه خرما زاهدی صادراتی

خواستگاه اصلی خرما زاهدی صادراتی کجاست؟

خواستگاه اصلی خرما زاهدی صادراتی کجاست؟

تولید خرما زاهدی اغلب در استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر و استان فارس صورت می پذیرد، این خرما دارای ظاهری کشیده و تقریبا نوکی تیز است، خارک آن زرد و شیرین و خرمای رسیده آن قهوه ای مایل به زرد و سرخی می باشد، این خرما منبع خوبی از منیزیم و پتاسیم است، منیزم موجود  در این محصول نقش بسیار مهمی در سوخت و ساز بدن ایفا می نماید و می تواند اثر رادیکال های آزاد و مخرب را نیز از بین ببرد.

آیا می دانید خواستگاه اصلی خرما زاهدی صادراتی کجاست؟ بر اساس برخی از منابع خواستگاه اولیه این محصول سرزمین بین بین‌النهرین و شبه جزیره حجاز و عربستان می باشد، بعد ها این محصول در ایران و سایر مناطق جهان مانند شمال افریقا و ایالات متحده آمریکا نیز  پرورش داده شد.

در ایران نیز کشت نخل به دوره قبل از هخامنشیان بر می گردد، در طول تاریخ به دلیل ارزش غذایی و فوق العاده ای که داری به عنوان یک غذای با ارزش مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه نیز دانشمندان ثابت کرده اند که استفاده از این محصول می تواند کمبود خون ناشی از فقر آهن را به راحتی درمان نماید، هر ۱۰۰ گرم خرما در حدود ۵ میلی گرم آهن است و نیاز بدن به آهن روزانه ۹ میلی گرم می باشد که به راحتی می تواند بیش از نصف نیاز بدن به این ماده معدنی را برطرف کند.

فروش مستقیم خرما زاهدی صادراتی

فروش مستقیم خرما زاهدی صادراتی

 

تامین کننده این محصول با فروش خرما زاهدی صادراتی به صورت مستقیم و بدون واسطه این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید واسطه ها و دلالان را حذف کنید و با حذف واسطه ها و کاهش هزینه ها بهترین و مرغوب ترین نمونه از این خرما را با قیمتی استثنایی و باورنکردنی و کیفیتی عالی و درجه یک خریداری نمایید.

در ضمن فروش عمده این محصول می تواند به مشتریان این امکان را بدهد تا بتوانند با استفاده از تخفیفات و امتیازات ویژه ای که عرضه کننده عمده این محصول برای مشتریان عمده خود در نظر می گیرد حداکثر استفاده را بنمایند و با پرداخت پول کمتری، این محصول را در تناژ بالاتری خریداری نمایند و با همان کیفت بی نظیر و اصل دریافت کنند.

محمدرضا صمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا صمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09173634393

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: khalij.dates@gmail.com

مجموعه خرمای خلیج شما را به خرید بهترین انواع خرما دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید