مجموعه خرمای خلیج شما را به خرید بهترین انواع خرما دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده خرما صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع خرما صادراتی کدام اند؟عرضه کننده خرما صادراتی

خرما صادراتی به خرمای گفته می شود که به قدری باکیفیت و مرغوب است که فروش عمده از آن به کشورهای دیگر به خصوص کشورهای منطقه خاورمیانه ارسال به حجم عظیمی صورت میگیرد. فروش عمده اصلی این محصول موجب این می‌شود که حجم بیشتری از محصولات با کیفیت با قیمت کمتری به دست مشتری برسد.

فروش عمده خرما صادراتی

انواع خرما صادراتی کدام اند؟

انواع خرما صادراتی کدام اند؟ خرما های بسیاری وجود دارند که از کشور ما به کشورهای همسایه و کشورهای دور و نزدیک دیگر صادرات می شوند ما در این مطلب هست معرفی انواع و اقسام این خرماها که صادرات می‌شوند داریم پس از شما خواننده محترم این متن پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این متن را مشاهده و مطالعه کنید تا با خرما آشنا شوید.

بیشترین صادراتی که از خرما در ایران صورت می‌گیرد مربوط به خرما پیارم می شود زیرا که این نوع خرما تقریبا بافتی نیمه‌خشک داشته و مناسب برای صادرات و حمل و نقل در طی این امر می باشد.خرما صادراتی پیاروم رنگی نسبتاً روشن داشته و قهوه‌ای روشن میباشد اندازه متوسط داشته و بسیار لذیذ موجب صادرات بیشتر آن نسبت به خرما های دیگر شده.این خرما بهترین خرمای ایران است به همین دلیل قیمتی بیشتر نسبت به سایر خرماها دارد اما این خرما در منطقه حاجی آباد هرمزگان کاشته می شود.

خرما مضافتی بم نیز به دومین خرما برای صادرات در ایران معروف است همانطور که از نامش مشخص است خرمای می باشد که در شهر بم کرمان و استان های همجوار آن کاشته می شود خرمای دانه درشت و قهوه تیره داشته که رو به رنگ سیاه هست بافتی بسیار لطیف و نرم پوست نازک دارد.

نوع دیگری از خرما های صادراتی خرمای کبکاب می باشد،این خرما مزه ای بسیار عالی داشته اما به دلیل اینکه ظاهرا خیلی مناسبی ندارد بیشتر در صنایع استفاده می‌شود به همین جهت صادرات از آن به حجم عظیمی صورت می گیرد معمولا به خرما در راه دشتستان و کازرون استان فارس کاشته می شود.

یکی دیگر از خرمای صادراتی خرما زاهدی میباشد که در استان اصفهان کاشته می‌شود این خرما دارای رنگ بسیار روشنی می باشد و از دست خرماهای خشک است به دلیل اینکه این خرما در کشورهایی مانند هندوستان و پاکستان دارای طرفدار است صادرات بسیار عظیمی از آن به این کشور ها صورت می گیرد.

عرضه کننده خرما صادراتی

عرضه کننده خرما صادراتی

در مطلب بالا به انواع خرما صادراتی اشاره کردیم حال می خواهیم ببینیم عرضه کننده خرما صادراتی برای اینکه خرمای صادراتی بهترین کیفیت را داشته باشد چه اقداماتی انجام می دهد. معمولاً ی اینکه خرما صادراتی خریدار بهتری داشته باشد از بسته بندی های قبلی کارتونی برای نگهداری و صادرات آن استفاده می‌شود به علاوه این نوع خرما در داخل کشور با قیمت بسیار پایین تری به هم‌میهنان فروخته می شود.

  • تبلیغات:
  1. سنت آشپزی نقش مهمی حبوبات در حاکمیت غذای سیاه
  2. نحوه تهیه مواد اولیه پلاستیک و نحوه بسته بندی
  3. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  4. محتوای مغذی غنی خرما برای سلامتی
محمدرضا صمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمدرضا صمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09173634393

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: khalij.dates@gmail.com

مجموعه خرمای خلیج شما را به خرید بهترین انواع خرما دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید